آفت شته در درختان گردو
نوشته شده توسط : زهرا

آفت شته در درختان گردو

یکی از معضلاتی که برای هر درخت گردو وجود دارد آفاتی است که می تواند درختان را بگیرید.هر درختی به آفات دچار شود به کیفیت و باردهی آن آسیبی وارد می شود.درختان گردو دارای ارزش بسیار بالایی هستند آن هم بدلیل باردهی بسیار خوبی که دارد.

ویژگی آفت شته و راهکارهای لازم برای جلوگیری از این بیماری

آفتی که در این مقاله می خواهیم درباره آن بگوییم آفت شته می باشد این آفت بسیار ریز بوده و با تعداد بسیار زیادی می تواند به درخت حمله ور شود.شته بسیار زیاد تولید مثل می کند بعد از 20 روز از بین می رود.وقتی این آفت ها به سن 7 روزگی می رسند می توانند تولید مثل خود را آغاز کنند.

گردو میوه ای است که در بازار بسیار زیاد فروش دارد اما بشرط آنکه کیفیت خوبی داشته باشد بوده اند آفاتی که توانسته درختان گردو را از بین ببرد و یا میزان رشد آنها را کاهش بدهد.

برای در امان ماندن درختان گردو از آفات شته بایستی یکسری اصول را در نظر داشته باشید مثلا نهال گردوهایی مقاوم را مورد کاشت قرار دهید این خیلی اهمیت دارد که نهال گردویی که می کارید در برابر بیماری و آفات پایداری خوبی را از خود نشان بدهد.

بایستی تمامی فاکتورها را برای مقاومت نهال گردو در نظر بگیرید سعی کنید آبیاری و کوددهی را بدرستی انجام بدهید.با تغذیه مناسب نهال گردو می توانید مقاومت درخت را بسیار بالا برده و آنرا در برابر بیماری و آفات محافظت کنید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

فروش نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو در کرج

خرید نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: